Cztery terapie oparte na artemizynie u afrykańskich kobiet w ciąży z malarią cd

Pobrano próbkę krwi do wymazu z malarii i wysuszonych plamek krwi do późniejszego genotypowania, do pełnej liczby krwinek (tylko w dniach 7, 14, 28 i 63) oraz do pomiaru całkowitej zawartości bilirubiny, aminotransferazy alaninowej i kreatyniny (w tylko dni 7 i 14). Leczenie ratunkowe w przypadku nawracających infekcji przeprowadzono zgodnie z krajowymi wytycznymi. Pod koniec aktywnego okresu obserwacji kobiety były proszone o wizytę w przychodni przedporodowej co miesiąc lub gdy czuły się niezdrowe, aż do porodu. Po porodzie noworodka badano pod kątem wad wrodzonych i ważono, a wiek ciążowy oceniano za pomocą całkowitego wyniku Ballarda (zakres, -10 [20 tygodni ciąży] do 50 (44 tygodnie ciąży)). Próbkę z biopsji łożyskowej uzyskano tak szybko jak to możliwe po porodzie i zachowano ją w 10% obojętnej buforowanej formalinie. Próbki biopsyjne przetwarzano i zatapiano w wosku parafinowym standardowymi technikami i utrzymywano w temperaturze 4 ° C. Skrawki parafiny o grubości 4 mm wybarwiono hematoksyliną i eozyną i odczytano w Centrum Badań Międzynarodowych Zdrowia w Barcelonie.7
Procedury laboratoryjne
Oparte na Giemsie grube i cienkie filmy krwi były czytane niezależnie przez dwóch czytelników. Krew rozmazuje się z niezgodnymi wynikami (różnice między dwoma mikroskopami w odniesieniu do rozpoznania gatunku, dodatniości lub gęstości pasożytów> 50%) zostały ponownie zbadane przez trzeciego, niezależnego mikroskopistę, a gęstość pasożyta obliczono przez uśrednienie dwóch najbliższych zliczeń . Oszacowaliśmy gęstość pasożyta przez zliczenie liczby bezpłciowych pasożytów na 200 białych komórek, przy założeniu, że liczba białych krwinek wynosi 8000 na milimetr sześcienny. Całkowitą bilirubinę, aminotransferazę alaninową i poziomy kreatyniny mierzono za pomocą analizatora biochemicznego Flexor Junior. Pełną morfologię krwi uzyskano za pomocą analizatora hematologicznego Sysmex XT-2000i. Poziom hemoglobiny zmierzono za pomocą systemu HemoCue. Do analizy reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR) pobierano próbki krwi na papierach filtracyjnych (Whatman 3MM), które następnie transportowano do Instytutu Medycyny Tropikalnej w Antwerpii, Belgia, gdzie scentralizowane genotypowanie (białka bogatego w glutaminian [GLURP] i powierzchniowe białka merozoitu P. falciparum [MSP2 i MSP1]) przeprowadzono w celu rozróżnienia reinfekcji od ponownego wyschnięcia.9 Próbki, które nie dawały wyniku, klasyfikowano jako nieokreślone.
Trial Punkty końcowe
Podstawowymi punktami końcowymi badania były skorygowane o PCR wskaźniki wyleczenia w dniu 63 (tabela S3 w dodatkowym dodatku) oraz wyniki bezpieczeństwa7 (tabela S4 w dodatkowym dodatku). W oszacowaniu współczynnika wyleczalności dostosowanego do PCR, tylko nawracające infekcje, które zostały wykazane za pomocą genotypowania jako takie same infekcje jak przed leczeniem (tj. Infekcje powrotne) uznano za niepowodzenia leczenia; i odwrotnie, dla oszacowania nieregu- lowanej szybkości wyleczywania PCR, wszystkie nawracające infekcje były uważane za niepowodzenia leczenia.
Niepowodzenia leczenia zostały sklasyfikowane jako niepowodzenia wczesne lub późne, przy czym ta ostatnia kategoria obejmowała późne niepowodzenia kliniczne i późne porażenia pasożytnicze
[przypisy: cyjanokobalamina, anatomia palpacyjna, pokrowce antyroztoczowe ]

Powiązane tematy z artykułem: anatomia palpacyjna cyjanokobalamina pokrowce antyroztoczowe