Trzy po porodzie schematy antyretrowirusowe mające na celu zapobieganie zakażeniom HIV wywołanym przez infrapartum AD 6

Opieka prenatalna została przyjęta przez 63% matek w naszym badaniu, przy czym 48% miało co najmniej 3 wizyty; odkrycia te wskazują, że istniało wiele straconych szans na zdiagnozowanie matczynej infekcji HIV-1 i profilaktykę przeciw transmisji z matki na dziecko. Zapewnienie profilaktyki ART u niemowląt nie zapobiegnie infekcjom macicy, które stanowiły 70% lub więcej resztkowego zakażenia w grupach dwu- i trójlekowych. Podobnie jak wyniki badań nad szybkim porodowym i poporodowym testem na HIV-1, 36,37 nasze odkrycia pokazują, że szybkie, szybkie badanie na obecność wirusa HIV-1 podczas porodu lub bezpośrednio po porodzie, a następnie szybkie rozpoczęcie leczenia ART u niemowląt, jest wykonalne, akceptowalne i skuteczne. Wysoki poziom akceptowalności profilaktyki poekspozycyjnej ART u niemowląt odzwierciedla 96% przynależności. W warunkach, w których profilaktyka zydowudyną jest standardem opieki nad noworodkami narażonymi na HIV, których matki nie otrzymały ART podczas ciąży, nasze badanie pokazuje, że podawanie dodatkowych leków przeciwretrowirusowych znacząco zmniejsza ryzyko przeżycia HIV wewnątrz komory, w porównaniu z samą zydowudyną. Nasze wyniki dotyczą krajów, w których kombinacja ART u matek w okresie ciąży jest standardem i nie występuje ciągłe narażenie na HIV-1 przez karmienie piersią. Nasze wyniki potwierdzają połączenie schematów ART zamiast samej zydowudyny w profilaktyce u niemowląt matek, które nie otrzymały antygenów ART. Łatwość użycia, zmniejszona toksyczność, dostępność i niski koszt sugerują, że zydowudyna i newirapina są atrakcyjną opcją dla profilaktyki u niemowląt z wysokim ryzykiem okołoporodowego zakażenia HIV-1.
[hasła pokrewne: memantyna, stomatologia bez bólu jelenia góra, skaza naczyniowa ]

Powiązane tematy z artykułem: memantyna skaza naczyniowa stomatologia bez bólu jelenia góra